علیعلی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

کودکانه با تو دلبندم

رازو نیاز

1393/1/18 15:04
نویسنده : مامان
384 بازدید
اشتراک گذاری

به نام مهربانترین...

در سال جدید و در این بهار،در این نو شدن ها و جلوه گری زیبایی های طبیعت ...

تو را میخوانم ای دگرگون کننده دلها و دیده هاو ای تغییر دهنده احوال به بهترین حال...

 

بار خدایا نیت من را به لطف خود کامل گردان و باورم را به رحمت خویش پا برجا نماو به قدرت و تواناییت آنچه از من از دست رفته اصلاح فرما.

بار خدایا بر محمد و آل او درود فرست و بی نیازم کن از کاری که کوشیدن به آن من را بازمی داردو وادار من را به آنچه که فردا از آن سوال و بازپرسی می نمایی و روزهای من را برای آنچه که برای آنم آفریده ای صرف نما و من را بی نیاز فرما و روزیت را بر من گشایش ده و به نگاه کردن،گرفتارم مفرماو عزیز و گرامیم بدار و به کبر دچارم مکن و من را برای(بندگی) خود رام ساز و عبادتم را به عجب و خود پسندی تباه مگردان و خیرو نیکی برای مردم را به دست من روان ساز و آن را به منت نهادن باطل مفرماو خوهای پسندیده را به من ببخش و چنانچه آنها را دارا شدم من را از به خود بالیدن نگاه دار...

(فرازی از دعای مکارم الاخلاق)

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)